بهترین مارک لوازم آرایشی در سال جدید

تاریخ : 1403/13/02 نویسنده :admin3 بازدیدها : 33 موضوع : بلاگ


میل به زیبایی در همه افراد وجود دارد؛ البته بیشتر در خانم ها. بانوان در هر سن و سالی که باشند دوست دارند پوستی سالم و چهره ای شاداب و زیبا داشته باشند. به همین منظور بعضی از افراد از ابزارهای سنتی و گیاهی استفاده میکنند و بعضی از لوازم آرایشی. در حال حاضر به دلیل وجود تعداد زیاد برندهای آرایشی داخلی و خارجی، این سوال پیش می آید که بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

از آنجایی که کیفیت لوازم آرایشی روی سلامت پوست تاثیر میگذارد، در ادامه به معرفی بهترین مارک لوازم ارایشی که در ایران موجود هستند، پرداخته ایم. علت خوب و معروف بودن این برندها نامشان نیست، بلکه داشتن ویژگی های مهمی مانند کیفیت، تنوع محصول، قیمت مناسب و … است که موجب افزایش میزان محبوبیت آن ها شده است. کمتر کسی است که از عوارض استفاده از لوازم آرایشی تقلبی خبر نداشته باشد. پس توصیه میکنیم برای پوست خود احترام قائل باشید و از لوازم آرایشی اصل استفاده کنید.


1. محصولات آرایشی Mac

اگر بخواهیم لیستی از اسم لوازم آرایشی های معروف تهیه کنیم؛ قطعا برند مک را جزو اولین ها مینویسیم. مک یکی از معروف ترین و پرفروش ترین برندهای آرایشی در دنیاست که کرم پودر صورت آن نیز توسط سلبریتی های معروف دنیا مثل ویکتوریا بکهام، لیدی گاگا و … مورد استفاده قرار میگیرد. مک به کیفیت و تنوع بالای محصولاتش معروفه به خاطر همین قیمتش نسبت به سایر برندهای لوازم آرایشی کمی بالاتره ولی قطعا ارزشش رو داره. محصولات مک ماندگاری بالایی دارن، کامل ترین کالکشن رو دارن و مطابق ترندهای روز دنیا تولید میشن.


2. محصولات آرایشی Huda Beauty

هدی بیوتی جز پرفروش ترین و بهترین برندهای آرایشی به خصوص در خاورمیانه است و تجربه یک میکاپ عالی و بدون نقص را به شما می دهد. تقریبا تمام محصولات این برند فاقد هرگونه مواد شیمیایی هستند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آلرژی های پوستی از آن ها استفاده کنید. برند هدی بیوتی در سال 2013 توسط هدی کتان راه اندازی شد که یکی از ثروتمندترین میکاپ آرتیست های جهان است.


3. محصولات آرایشی Nars

برند فرانسوی نارس که جزو گران ترین برندهای لوازم آرایشی نیز میباشد، با هدف ارتقا دادن زیبایی طبیعی بانوان با توجه به خصوصیات هر فرد ایجاد شد و تا به امروز به خاطر تنوع رنگ های بی شمار، کیفیت بالا و دادن جلوه منحصر به فرد، مورد توجه و علاقه خیلی از خانم ها قرار گرفته است. یکی از بهترین محصولات آرایشی این برند، کرم پودر نارس است که ترکیب رنگی عالی داشته و جای خودش رو توی کیف لوازم آرایشی خانم های بسیاری پیدا کرده. همانطور که نارس در سایت خود اعلام کرده این برند جزو برندهای کرولتی فری به حساب می آید که محصولات خود را بدون تست حیوانی تولید میکند.


4. محصولات آرایشی Estee Lauder

استی لادر یکی از معروف ترین شرکت های لوازم آرایشی در جهان و مادر بسیاری از برندها از جمله برند مک نیز هست. محصولات این برند شامل لوازم آرایشی، مراقبت از پوست و عطر میشود که به دلیل کیفیت بالای آن در لیست بهترین برندهای محصولات پوستی خارجی نیز قرار گرفته است. بانوان هنگام بررسی بهترین مارک لوازم ارایشی در ایران حتما این برند تجاری رو به خاطر داشتن تنوع و کیفیت بالا در صدر انتخاب های خود قرار میدهند.


5. محصولات آرایشی Gerlain

برند گرلن از زمان تاسیس در سال 1828 بهترین محصولات زیبایی رو در بازار ارائه داده و همیشه درحال نوآوری و پیشرفت بوده. این برند علاوه بر محصولات آرایشی به خاطر عطر ها و محصولات مراقبت از پوست خود مورد توجه قرار گرفته. گرلن یک نام تجاری فوق العاده قدرتمند و مشهور در دنیای رقابتی محصولات زیبایی است. گفته شده که ملکه الیزابت از عطر Guerlain L’Heure Bleue یکی از محصولات این برند محبوب استفاده می کند.


6. محصولات آرایشی شیگلم

شیگلم یکی از محبوب ترین برند های لوازم آرایشی است که محصولات متنوعی در زمینه آرایشی مانند کرم پودر، رژگونه، رژ لب، پنکک و … تولید و در بازار عرضه کرده است. برند شیگلم فعالیت خود را از سال 2019 در کشور سنگاپور آغاز کرد. کیفیت محصولات شیگلم به گونه ای است که در میان مصرف کنندگان مختلف لوازم آرایشی طرفداران زیادی دارد


7. محصولات آرایشی benefit

برند بنفیت در سال 1976 توسط دو خواهر دو قلو به نام  ژان و جین فورد فعالیت خود را آغاز کرد. انواع تینت لب تولید شده توسط این برند جزو محبوب ترین محصولات آن است. بنفیت یک برند آرایشی پرطرفدار در آمریکا می باشد. که محصولاتی با کیفیت و پوشش بالا ارائه می دهد. با استفاده از محصولات بنفیت شما یک میکاپ بی نظیر را تجربه خواهید کرد.


8. محصولات آرایشی the balm

دبالم یک برند لوازم آرایشی می باشد و هدف از تاسیس این برند به سادگی زیبا به نظر رسیدن و افزایشی اعتماد به نفس است. برند  the Balm در سال 2004 توسط ماریسا شیپمن در سن فرانسیسکو کالیفرنیا تاسیس شد. به گفته موسس برند دبام علت تاسیس این برند علاقه به زیبایی است و می خواهد بقیه نیز از زیبایی دبالم لذت ببرند.


9. محصولات آرایشی Anastasia

برند آناستازیا حدودا از دو دهه پیش مطرح شد و به تدریج جز بهترین برندهای آرایشی قرار گرفت. Anastasia در حال حاضر به یک امپراتوری کامل تبدیل شده است. محصولات آرایشی برند آناستازیا شامل طیف گسترده ای از پالت های سایه چشمگیر و جذاب است و به علت حمایت این برند از حقوق حیوانات، توجه بسیاری از میکاپ آرتیست ها را به خود جلب کرده است. 


10. محصولات آرایشی NYX

این برند با داشتن طیف وسیعی از لوازم آرایشی کلاسیک و ترند، تبدیل به برند محبوب بسیاری از میکاپ آرتیست ها شده است. محصولات این برند دارای رنگ های جسورانه و غنی است که با آنها میتوانید جالب ترین سبک های مد رو اجرا کنید. یکی از بهترین مزیت های خرید از این برند قیمت های مقرون به صرفه در عین کیفیت عالی آن است.





09177755652